tisdag 21 april 2009

Jobb bara jobb

Jobb jobb jobb fan man hinner ingenting nu förtiden jag lovade mig själv att ta fram golfklubborna igår kväll och lägga dom i bilen gjorde jag det icke. jag satte klockan på halv fem i morse för att komma igång med lite fett förbränning (promenad) gjorde jag det icke.
Maten har ivilket fall som helst fungerat förutom nu på morgonen då jag inte har någon mat helt idiotiskt med tanke på alla frestelser det finns runt omkring mig på kontoret/lunchrummet.
Men jag ska hålla i vägddag imorgon. har förhoppning om -3 kilo sen i fredags/
Fredrik

1 kommentar:

GI-Malin sa...

Jag kommer att laga GI matlådor i morgon kväll! Hinner inte i dag heller =( Handlar mellan läkbesök & Moderna museét mingel.
Det är så sjukt mycket just nu! Tur att vi kan "prata" genom bloggarna nu för tiden!
/Lilla frugan